A tribute

En av mina absoluta själsfränder här i världen heter oxå Sofia, precis som jag! Vi har gått i samma klass hela grundskolan och jag räknar henne absolut som en friend for life! Tyvärr ses vi alldeles för sällan nu för tiden eftersom vi bor i olika delar av landet numera, det tycker jag är väldigt synd! En dag hoppas jag att vi bor i samma stad igen så att vi kan umgås mer till vardags! En sak som är säker är att jag alltid har världens roligaste när vi ses och är fjortisar tillsammans, det är fabulous! En annan sak som är bra med Sofia är att hon alltid tycker ungefär som jag om det mesta, vi kan prata om sånt som många andra av våra vänner inte riktigt förstår...

Idag när jag pratade med Sofia så sa hon att hon tyckte att hon blev omnämnd alldeles för lite här på bloggen, och det har hon naturligtvis rätt i! Jag gick igenom min dator och hittade en massa roliga bilder på Sofia och mig som jag bjussar på!

Sofia Brus - A tribute

Varsågoda!

44180-26744180-268
Juldagen 2005, Sofia och jag härjar loss i en rondell i centrala Eskilstuna.

  
Sofia rockar loss på dansgolvet på Harrys i Eskilstuna, juldagen 2005.

  

Sofia och jag äger scenen på schlagerdansgolvet, Harrys, juldagen 2005.

     

Nyårsafton 2005/2006



Sofia har pyntat sig med färgglada prickar i ansiktet, nyårsafton 2005/2006.

  

GOTT NYTT ÅR!!!

44180-279

Vi länsar skafferierna på efterfesten. Meat lovers är vi allihopa!


Så där ja, ni ser vilken härlig människa hon är!

Sofia, hoppas att du blev glad nu, nu fick du vara med rejält så nu vill jag inte höra något mer gnäll från dig!!! Love you vännen, i sommar ska vi göra Eskilstuna en aning osäkrare (om det går)! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Heej! Nu är jag väldigt lycklig! Har verkligen förtjänat min plats på bloggen, och nu är jag med! Äntligen! Jag blev alldeles rörd över texten! Har visat alla!

Och nu ska vi gå och bli arbetskamrater. Visserligen har vi varit det förut.. Janelings med Ulla, haha hon är bland de roligaste jag vet! "Det är dagens..." jag kommer inte ens ihåg vad hon sa men det var jävligt skoj! Icke att förglömma Flaneur, räkorna var goda att gräva ner fingrarna i och äta!

Haha, det är tur att du har tagit med de finaste korten på mig.. särskilt det köttiga på slutet! Ser alldeles vidrigt ut! Men men, bättre det än inget! Kortet där jag ser ut som om jag har vattkoppor är också till min fördel! Det sjukaste är att ingen sa till mig att ta bort de jävla prickarna. Men det var ju kul just då så...

Hur som helst, snart dags att svira runt som en fjortis igen... Det blir "efterfest på eran balkong". Aaa det var riktigt kul på nyår! Alltid lika kul att fjortta runt, vi kommer nog aldrig bli vuxna.. Lika tur det!!

Ha det så bra, Evin! Puss /Snus

2006-04-19 @ 11:09:21
Postat av: Fia igen

Hmm fatta sommaren... förköp till Harrys, patetiskt! Vi får iallafall satsa på att göra E-tuna lite osäkrare!! Det är tur att vi har den årliga turen till Sundbyholm att se fram emot!
Love you!

2006-04-19 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback