Bon jour!

Nu ar jag framme i Bryssel och forsoker sa sakteliga lokalisera mig i min nya hemstad, nagot som inte ar helt latt pa grund av en viss sprakbarriar... Jag har i varje fall letat mig fram till Grand Place och jag har redan tagit kort pa Manneken Pis!! :)

Nu sa var det ju bara den lilla bostadssituationen kvar att ta tag i... Har hittat ett rum som jag ska forsoka fa komma och titta pa idag... Ar bara lite nervos over hur jag ska hitta, det far val bli taxi...

Jag sag nagra spannande skobutiker pa vagen hit forresten, ska nog ga och utforska dem en snabbis nu... ;)

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Gäddan

Telefonkort går före skor!

2006-08-30 @ 10:40:45
Postat av: Kirsti

Skönt att höra att du är framme. Ha det så gott och ta hand om dig!

2006-08-30 @ 14:20:17
Postat av: Jennie

Åh nu blir jag allt lite avundsjuk på dig! Lycka till!

Postat av: Sofie

Vad spännande! Vilka snygga outfits du kommer att spatsera omkring i. Själv upplever jag redan brist på jobbkläder, känns lite tråkigt att inte kunna variera lika mkt som förr! Med lite tur lyckas jag övertala Ola till lite outlet-shopping i helgen...

2006-08-30 @ 18:19:44
Postat av: Sofia

Gaddan: Of course! :)
Kirsti: Tack tack! I will!
Jennie: Merci!
Sofie: Jag kan tanka mig det... man maste anvanda sin fantasi... men a andra sidan far man vara stilig varje dag!

2006-08-31 @ 09:37:41
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Josse

önskar dig en härlig termin i Bryssel. Själv har jag precis börjat i Uppsala, ska bli mkt spännande! Lycka till m allt nu.

2006-09-03 @ 21:29:58
URL: http://jossebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback