Fattig

Idag var jag för första gången på Ica på ganska länge. Jag var helt enkelt tvungen. Jag är ganska fattig för tillfället och jag försöker spara alla mina pengar till Bryssel, men vissa saker kan inte vänta. Jag handlade verkligen inte några extra vaganta pinaler, en liter lättmjölk, fyra äpplen, tamponger, youghurt och lite juice var pretty much it. Detta finansierades med följande betalningsmedel:


* ICA bonus-kupong på 25 kronor

* Pantkvitto på 14 kronor

* 15 kronor i mynt


Buuu... jag är verkligen ett low life... :(


Kommentarer
Postat av: Karolina

Usch ja vad jobbigt det är att var pank... känner verkligen med dig, nog för att ja inte ska till Bryssel men till London ska ja!! Har ju bjudit dit Daniel, han fick resan (eller snarare ska få) av mig i födelsedagspresent. Grejen är bara att han än så länge betalat resan själv...hmm men ska verkligen betala tillbaka nu i slutet på månaden, det lär väl bli precis när vi åker!! Men men, sen hittade jag 300 kr i en väska häromdagen, gissa vad ja gjorde med dem?? haha tog mina sista pengar o köpte skor var på Wedins och fyndade rejält, 3 par supersnygga skor för 349:-, det du!!!
Men nu blir det att hålla i de sista slantarna!!
Ta hand om dig!

Kram Kram

2006-08-14 @ 21:02:00
Postat av: ola

På fredag kan det bli high life. Då vankas utgång i Uppsala nämligen. Haka på vettja!

2006-08-15 @ 21:51:42
Postat av: Carolina

stackars dig, jag vet precis hur det är. rikskuponger har hjälpt mig övreleva sommaren =)

2006-08-16 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback