Slagstaglass

Känner mig lite halvt småseg... igår var det afterwork med jobbet och nu ikväll har vi haft två småkids på besök som vi har barnvaktat för fulla muggar. Åkte ut och kvällsbadade och käkade Slagstaglass... Slagstaglass är verkligen världens godaste mjukglass, en gammal klassiker gjord på hemligt recept sedan femtiotalet, mumsfilibabba!

Nu sover de små liven, och det funderar jag oxå på att göra. Imorgon jobbar jag min sista dag i Eskilstuna, sedan bär det av till Uppsala igen. Tur att jag hann med lite Slagstaglass innan jag åkte tillbaka!


44180-494

Kom ihåg det om ni (mot förmodan) funderar på att besöka Eskilstuna någon gång, Slagstaglass is the shit!



Bilden är lånad från www.slagstaglass.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback