En kul kväll

Även om jag trivs väldigt bra i Bryssel så måste jag ju erkänna att jag har legat väldigt lågt med allt vad partyliv heter under min tid där. Därför var det extra kul att få vara hemma och svira ordentligt på juldagen.... När jag tittade igenom min kamera dagen efter insåg jag snart varför min huvudvärk var så ihärdig. Egentligen borde jag dock vara glad att det inte blev några allvarligare skador. Titta bara här:

  

Jag och Fia härjar på Eskilstuna statshotell... Vi sprang verkligen runt som vettvillingar och härjade hela natten, underbart!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha, det är inte ofta man har tråkigt med dig inte! Hittar man inte en rondell får det bli en pelare på Statt istället! Jag har också helt galna bilder, you have to see!!

Hur som helst var det ju vissa missöden (för ovanlighetens skull) men vem står inte efter att ha fallit?!! Tog hand om din väska hela tiden och allt!

Jag ringer från jobbet i morgon!

Pussåkram

2006-12-27 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback