Julstök

Nu är det jul här i vårt hus...!

Tänk att det är jul igen, det är ju så mysigt! :) Och ikväll är det dags för den traditionella julstökskvällen, det är mycket som skall fixas, köttbullar, julskinka, sill, knäck... you name it! Och så var det ju där där med det jävla Bingolottot... jag är emot det varje år, men pappa är väldigt svåövertalad vad gäller att skippa skiten... jaja, det blir väl som vanligt att jag får sitta med femtioelva dubbellotter och försöka hänga med... Vad gör man inte för julefriden??!! :)

Nu nska jag försöka få igång min mobil, vilket inte går något vidare... Abonnemanget måste aktiveras, men det verkar gå så där med den saken. Det är lite av en ångest att vara mobillös. Jag har ju dessutom en massa "God Jul"-sms att skicka!!

44180-678

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback