Tillbaka till tundran

Och så var man hemma i Sverige igen! Det var ju tom lite snö på marken när jag landade i natt, wonderful!

Det känns underbart att vara hemma (även om det ju bara är temporärt) , det konstiga är att så fort man sätter foten innanför dörren så är det som om man aldrig varit borta, trots att det ju faktiskt har gått fyra månader i utlandet!

I natt sov jag med min katt Texas hela natten, very cozy... Och idag bär det av till hufvudstaden. Först en praodag på UD och sedan hem till syster, jag ska jag få följa med och hämta Samuel på dagis!! Det här kan bli en underbar dag! :)

44180-67344180-673

Kommentarer
Postat av: Carolina

va, har du praoat på UD hela dan och inte sagt nåt!!?? herregud, kvinna, det är ju superspännande! kramisar Carro Brucan

2006-12-21 @ 14:12:55
Postat av: Sofia

Hehe, jag har ju praktiserat där i fyra månader, fast i Bryssel, det här var ju bara ett litet prao-besök, men det var väldigt trevligt!

Postat av: Lina

Hej samantha!
Kommer du till Uppsala någonting? Jag har fått jobb på ett arkitektkontor här och flyttar till Botvidsgatan dagen innan nyårsafton.
Välkommen hem!
kram Carrie (Lina)

2006-12-22 @ 15:32:33
Postat av: Carro brucan

hihi, jag veeet.... men, träffade du victoria? sen så trodde jag att du var på sveriges ambassad i bryssel... men jag kanske hade fel. puss och happy holidays!

2006-12-22 @ 15:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback