Bortförklaringar

* Jag hade allt klart precis innan jag skulle gå hemifrån, men hunden högg tag i mina papper och gjorde slarvsylta av dem. Jag ska skälla på honom när jag kommer hem!

* Det var tyvärr slut på bläck i skrivaren.

* Jag har varit upptagen med att följa det utrikespolitiska läget i mellanöstern, så jag var tyvärr tvungen att nedprioritera dagens seminarieinlämning.

* Jag är ledsen, men jag tog fel på dag, trodde att inlämningen var till imorgon.


Grrr... ingen av ovanstående bortförklaring är direkt bra om jag får säga det själv!!  I vår moderna datatid finns det alltid nån backup som man skulle kunna ha använt, och om bläcket varit slut hade man ju alltid kunnat maila in skiten. Det var mycket bättre förr!! Jag får nog sova på saken och försöka komma på nån bättre bortförklaring tills imorrn... (några tips?) det är kört för mig vad gäller att få klart inlämningen till imorrn, har gjort två uppgifter av fyra, och nu har det blivit för svårt för mig. Misstänker att fredagens föreläsning var rätt viktig när allt kommer omkring, för jag fattar inte ett jota nu!!

Sov sött allihopa, det tänker jag göra!



Kommentarer
Postat av: Stig

Du kan alltid skylla på "Internet" och bredbandet. Funkade alltid för mig gentemot panchisarna i tentasalen.

2006-02-08 @ 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback