Curriculum Vitae

Jag håller på och ska söka sommarjobb tänkte jag.... för en gångs skull vill jag ha ett jobb som är lite meriterande... det värsta är att när man söker ett jobb som är meriterande så vill dem gärna att man ska vara meriterad för att få det, värsta moment 22!!

Håller på och ställa samman mitt CV, jag har aldrig gjort det förrut och det är ju sjukt svårt... Universitetspoäng och kurser har jag så att jag kan bada i det, men det är värre med andra grejer... typ min arbetslivserfarenhet, den är något begränsad, och även om jag har två extrajobb nu som jag kan skriva med så är det ju inte så mycket med. Att ha jobbat på gruppbostad är ju bra, eftersom det visar att man kan ta ansvar och så... men mina andra jobb alltså... sälja lotter i Parken Zoo och jobba som servitris på Tarzan Beach på Kos...  ja, jag vet inte hur jag skulle uppfatta personen i fråga som sökte jobbet om man säger så :)  Men om jag inte tar med såna grejer så blir det ju en så kort lista, värsta dilemmat!  :(

Nån som har nått schsst CV-tips??

Kommentarer
Postat av: Carro

ta med ditt engagemang i olika kårgrejer på universitetet. du brukar ju vara aktiv i sånt där..

2006-02-16 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback