Det är en liten värld...

Ibland så kommer man på hur liten världen är alltså... Igår träffade jag på både en gammal klasskompis från högstadiet i vimlet på Stockholms, och på förfesten kände jag igen en kille som visade sig ha varit med i min nollningsgrupp när jag nollades i Gbg för över fyra år sedan. Och när jag jobbade med Tria i tisdags stötte jag först ihop med en gammal gymnasiekompis och sedan visade en av mina nya arbetskompisar upp ett foto på mig och henne som hon hade med sig.

Hon hade hittat det när hon gick igenom en massa gamla kort och känt igen mig, kortet är några år gammalt och togs på tjejtoaletten på Värmlands någon galen utekväll. Jag hade tydligen varit glad och crazy den kvällen och sminkat henne och hennes kompisar, och alla andra som ville ha, inne på damtoaletten... hehe, vad sjukt. Jag hade en period där ett tag när jag sminkade en massa främlingar som jag träffade på på krogtoaletterna. Piffade till dem helt enkelt, vad sjuk jag är ibland, men tjejerna blev glada och väldigt fina! Tänk vad kul om uteställena skulle anställa makeupartister som snyggar till gästerna i samband med toalettbesök, istället för att man ska stå där själv och sabba med för mycket rouge och annat, dessutom är man ju ofta inte så stadig på handen efter nån pava... vilken sjukt rolig affärsidé!

Kommentarer
Postat av: Gustavhege

A very nice site keep it up. Regards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback