Färdigläst!

Äntligen har jag läst ut bokhelvetet!! I våra instruktioner till läsrapporten rekommenderas att vi ska använda två dagar för att läsa boken (helt omöjligt för mig att läsa så snabbt...), för att sedan ha åtminstone tre dagar på oss för att analysera och författa rapporten... hmm, I am a bit behind scedule... Nu ska jag åka iväg och jobba (ska börja på mitt nya extrajobb idag!) och sen kommer jag ha ungefär en kväll på mig att skriva klart, istället för tre dagar, well... Jag har väl överkommit värre problem tidigare. Får kanske ta en sväng förbi apoteket och tjacka lite koffeinpiller... Jag ser en lååång natt framför mig....

Så jävla typiskt att man ska gå och bli sjuk bara, till råga på allt!

Kommentarer
Postat av: Jen

Koffeinpiller tillhör gymnasiet gumman! Du borde prioritera sömnen högre!

Postat av: Dr S

Håller def med Jen, verkar vara en mogen och klok kvinna!

2006-02-27 @ 11:46:12
Postat av: Pär

Jag har inte läst boken än, så du är faktiskt inte alls särskilt sent ute :)

2006-02-27 @ 15:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback