Gårdagens shopping!!

Gårdagen var en sån där skön söndag... Sovmorgon, shoppingtur på stan med Sara, söndagsfika på Stockholms med Erika och Sara, träning och bastu, mat hos Sara och sen förseminarium hemma hos en annan klasskompis. Det sista passar kanske inte in i vad som vanligtvis menas med en "skön" söndag.. men det bjöds på hemmagjord rabarbersaft och nybakta muffins, så det var väldigt trevligt ändå! =)

Jag gjorde ett underbart fynd igår på stan!! Ett par mörkblå slimjeans från Åhléns av alla ställen. Det fantastiska i kråksången är att dem är höga i midjan, utan att få arslet att se ut som ett gigantiskt päron. Vilken underbar revolution, och dessutom är det ju höga jeans som gäller nu!!! Missförstå mig rätt, jag tycker egentligen inte att det är direkt snyggt med hög midja på jeans och jag hade gärna offrat mitt vänstra lillfinger för att se het ut i ett par riktigt låga... men när man har passerat 20 års sträcket så börjar ju kvinnokroppen ofrivilligt att förbereda sig på befruktning... det samlas fläskreserver på de mest osmakliga ställen, typ höfter. Jag har försonats med den fenomenet nu, och med ett par jeans som är höga i midjan så förpackas liksom fläsket så att det knappt märks. Dessutom behöver man inte bekymra sig om att man kommer visa hela rumpan så fort man lutar sig en aning framåt. Underbart!!


Kommentarer
Postat av: sara

Ja, faktiskt underbart! Så underbart att jag ju också köpte ett par.. och du nämner ju inte priset! 350 billiga kronor, inte dåligt!

2006-02-13 @ 10:04:30
Postat av: Sofia

Ja, priset var oxå helt fantastiskt! Vi är så jävla bra på att fynda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback