Google

Det var lite komiskt idag, en kille som läser samma kurs som jag kom fram och berättade att han hade halkat in på min blogg av misstag när han hade googlat på "Socialdemokratins dominans", hehe, han försökte väl fuska och hitta en redan gjord bokrecension, men tji fick han och hamnade mitt i min läsrapportsångest, tihi..

Jag kanske borde använda mera könsord och sånt som rubriker för att få flera läsare? Det är väl sånt som googlas flitigast kan tänkas... Fast å andra sidan känner jag att jag hellre vill ha kvalitativa läsare som ni och inte en massa kåta porrsurfare! =)


Kommentarer
Postat av: oj

och här har du ytterligare en pojk som ramlat in här efter samma sökning. fantastiskt.. och lite pinsamt

2006-03-01 @ 05:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback