Högst troligt!

Jag har börjat använda mig av uttrycket "högst troligt" och "högst otroligt" för jämnan numera, till och med i min läsrapport förekommer uttrycken ett flertal gånger...

Skumt att man lägger sig till med nya uttryck så där hipp som happ... Jag har dock kommit på varför "högst troligt" har fastnat i mitt ordförråd. Förra lördagsmorgonen när jag skulle upp tidigt och jobba fastnade jag nämligen framför barnprogrammen på tv4. Där sänds ett program som heter "Siv och Viv", det var totalt värdelöst och påminde något om en kvinnlig version av "Ronny och Ragge", dem säger i varje fall "högst troligt" i var och varannan mening... och nu kan jag inte sluta säga det!! Högst troligt kommer det att fortsätta så här under lång tid framöver, shit, där kom det igen!!

44180-126

Så här ser Siv och Viv ut, det är de blonda tjejerna. Lillbabs är deras idol. Mannen tror jag är deras chef, men jag vet inte helt säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback