Jeopardy: +Adam -Magnus +Ola Bandola

För allt i världen, missa inte Jeopardy's nypremiär imorgon, klockan 19.30 på fyran! Anledningen till att ni inte får missa programmet är INTE att Adam Alsing ersätter Magnus Härenstam som programledare, för det tycker jag är helt förkastligt, utan för att en av mina bättre vänner, Ola, aka Ola Bandola, ska vara med och tävla!!!

Ola har tidigare varit min trogne lagkamrat i Pol-Mags årlig TP-turnering och vi har varit ganska framgångsrika i dem sammanhangen faktiskt. Jag vet att Ola har förmågan att fixa det här, och gör han bort sig så vet han att jag kommer håna honom för det så länge han lever. Det roligaste vore om Ola glömmer att svara med en fråga, fast jag tror att han har koll på det där!

GO OLA!! GO OLA!!

Kommentarer
Postat av: Vegardsine

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback