Klädleverans!!

Seminariet löste sig fint, jag tänkte att ärlighet varar längst, så jag förklarade att jag inte hade gjort uppgifterna för att jag inte fattade dem sista frågorna, och det var inga problemas, ska försöka fixa iordning dem ikväll och maila in istället! =)

Möttes av en glad överraskning när jag kom hem, en avi från H&M hade kommit, så det var bara å kila ner på posten och hämta ut en stor påse med kläder, me likey a lot...!!! Hade fyndat en del från deras rea, mest vardagskoftor, men det går ju alltid åt!! Alla grejerna satt bra så jag behöver inte skicka tillbaka nått och krångla. Hade beställt ett par svarta shorts och en svart omlottklänning, men dem var slut och ska levereras om några veckor... me längtar a lot...!!!

Oj, min mage la nyss av värsta kurren, måste laga lite krubb... Det blir färsk pastaravioli fyllda med spenat och ricotta och kokt broccoli. Kanske inte GI-korrekt, men smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Christian

Snart Ola-time igen, hur tror du det går? Tror han är mer säker i pulten ikväll, 10 000 lär han fixa. Kanske mer om ämnena Chile, Facket och Adresser i Sollentuna dyker upp...

2006-02-07 @ 18:18:44
Postat av: Sofia

Ja, Sydamerikafrågor är ju alltid Olas grej, även sportfrågor tror jag att han kan ta. Dessutom vet vi ju att han kan överraska på mer populärkulturella frågor! Vi får hoppas att han är lite snabbare på knapparna idag!

2006-02-07 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback