Kontaktdagarna

Idag är penn- och godisinsamling som gäller! Det är nämligen dax för ekonomernas stora arbetsmarknadsdagar, Kontaktdagarna. Och då finns stora möjligheter att nalla pennor så att man står sig för resten av terminen, eller kanske för resten av livet!

Jag hoppas att det finns många roliga reklamprylar till bjuds idag... Jag är lite trött på dem klassiska reklampennorna av dålig kvalitet. Idag är jag mer ute efter roliga överstrykningspennor tror jag. Skulle även vilja ha en ny vattenflaska och reflexer. Det gäller att veta vad man är ute efter, för när man väl är där kommer det att vara en djungel!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Samuel hälsar att han oxå vill ha reflexer så att han syns i mörkret när han är ute och knallar!

Han är väldigt sugen på godis, moster!

(Hans hemsida är uppdaterad, lite i alla fall)

Love you!

2006-02-01 @ 10:43:48
Postat av: Sofia

Jag ska tillbaka imorrn, då kan jag nalla lite Samuelgodis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback