Lazy girl!

Kvällsschemat gick självfallet åt pipsvängen för länge sen, ganska väntat... jag fastnade vid tv'n, mobilen och datorn i nämnd ordning, Hur gör man för att skaffa sig bättre självdiciplin?? Jag börjar tro att jag är ett lost case... Lyckades dessutom trycka i mig nästan hela det ena pringles-röret, fastän jag tyckte att det smakade äckligt efter typ dem första 15 chipsen, varför?? Jag funderar på att öppna det andra röret och spola vatten i det och göra chipsen oätbara, även för megaglufsen (jag), men å andra sidan känns det som slöseri.... what to do?

Ska i varje fall städa lite nu innan bedtime... det brukar alltid få en att känna sig mer välorganiserad. Bor man på 19 kvadrat som jag gör så måste man ha storstädning typ varannan dag, det blir stökigt skitfort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback