Mätt och belåten!

Sara och jag är nu mätta och belåtna! Vi tryckte i oss enorma mängder tacos... mums!

Kvällens melodifestival var lite av en besvikelse... Inga direkta höjdarlåtar... det var bara Kicki som höll måttet, vilken tur att hon gick vidare till Globen! GO KICKI!!!

Annars var melodifestivalen alltså rätt så medioker. Vi sysselsatte oss istället med lite pyssel och smyckestillverkning för att fördriva tiden. Jag undervisade Sara i örhängestillverkningens ädla konst, hon blev väldigt imponerad av min kollektion som jag har knåpat ihop, jag tror att Sara nu överväger att börja pyssla själv. Jag gjorde ett par jättetjusiga örhängen till henne i turkos och brons, very nice!

Nu är det dax för efterrätt, hjortronglass! Mumsfilibabba!!

Kommentarer
Postat av: P

Melodifestivalen suger, bara att inse. Kicki var sämst och såg ut som en heffaklump.

Postat av: Jonas

Hah! Känner igendetdär med att äta för mycket tacos. Brukar kalla det tacokoma (ungefär som paltkoma när man ätit för mycket palt)

2006-02-26 @ 02:14:16
URL: http://tankspridd.blogspot.com
Postat av: Carolina

Kicki baby...?
jag har fått biljetter till finalen men nu vet jag inte om jag vill gå längre... hehe hon kanske äter upp mig! =)

2006-02-26 @ 10:04:31
Postat av: Sofia

P: Kicki var inte allst sämst, och inte tjockast heller, hon tävlade ju mot tre stora elefanter! =)
Jonas: Paltkoma, det lät intressant. jag har aldrig ätit palt, men jag kan föreställa mig känslan! =)
Carolina: Ska du inte använda dina biljetter så kommer jag och tar dem bums! Puss!

2006-02-26 @ 19:54:12
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback