Mitt bästa godis...

Jag försöker att vara duktig och inte äta en massa godis hela tiden, men ibland är det svårt att låta bli... särskilt med kvällens balla fredagsnöje i åtanke så tycker jag att en rejäl påse smågodis behövdes för att muntra upp mig lite...

Jag måste bara göra lite reklam för den absolut godaste godisbiten just nu, nämligen de röd-svarta stora dödskalle-segisarna. Så grymt smarriga och precis rätt konsistens, lite småsega, mmmums!! Smakkombinationen hallon-lakrits är oslagbar!!

Tyvärr ligger det bara en endaste döskalle kvar i min påse nu... jag har ätit upp minst sju stycken redan... den ska jag spara till efter maten... tror jag... :)

Kommentarer
Postat av: anina

mm vad gott med godis, har precis inhandlat en stor påse från karamellkungen :-)

Postat av: Sofia

Karamellkungen är "The King"!! Jag inhandlade dagens påse på Netto av alla ställen, men de hade faktiskt "the real stuff" där nu och inte en massa kopior, så jag är nöjd ändå! =)

2006-02-24 @ 18:58:40
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Eldarmarlin

Nice site, keep up the good work!

2009-12-21 @ 09:30:07
URL: http://eldarmarlin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback