mmm, smarrismarr!

Jag blev otroligt sugen på den här pajen... mmmums!


Kommentarer
Postat av: GI-freak

Ja, den låter ju väldigt smarrig, men passar dessvärre inte i projekt "Bad 2006"!

2006-02-06 @ 11:22:17
Postat av: ulla

hehe, jag tittade själv på pajen imorse när jag gjorde min dagliga tidningssurfning! Tror faktiskt att jag ska göra den! Om den innehåller mer fett och socker än själva snickersen så måste det ju vara gudomligt gott.

2006-02-06 @ 17:42:15
Postat av: Anonym

Haha, jag kunde inte låta bli att stirra på en man framför mig i kassan på Hemköp igår kväll när han radade upp en burk Mascarpone, fem snickers och ett paket smördeg på bandet! Han kände nog att jag stirrade för han stirrade tillbaka och jag SÅG att han förstod att jag stod och tänkte på att jag hade avslöjat hens kvällsmeny!

2006-02-07 @ 07:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback