Möta våren i Växjö?

På Aftonbladet.se listas ju nu billiga flighter för de som vill resa ut i Europa nu till våren, man kan resa till Paris, London, Wien eller Milano för under tusenlappen! Härligt tänker jag och får solsken i blick... Kollar man lite längre ner på listan, bland de lite dyrare alternativen, hittar man även (heta?) resmål som Ronneby och Växjö... Vad gör dem på listan? jag har aldrig hört någon skryta om att dem ska "möta våren" i Ronneby eller åka på en "kärleksweekend" till Växjö, inte för att det är något fel på vare sig Ronneby eller Växjö, men de kändes bara lite malplacerade...

Nu ska jag sticka iväg och jobba! Ha en trevlig lördag allihopa!

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha.. vad konstigt! Jag åker nog hellre till Paris eller London.. de känns ju lite hetare än Växjö! :p

Postat av: Sofia

Jag åker nog oxå hellre till Paris eller London...
Fast Växjö är kanske inte så tokigt heller? =)

2006-02-26 @ 19:58:44
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback