Party på Stockholms!

Gårdagskvällen blev som väntat en succé! Fast samtidigt känner jag att jag inte är riktigt van med studentfesteriet, och det blev inte direkt en mjukstart om man säger så! Förfest hos Yassin (tikfest som Yassin säger, det vill säga enbart kvinnor och han, as usual) sen Stocken. På Stockholms träffade jag Robinson-Mille och berättade för honom att jag var kär i honom förrut, jag trodde att han skulle bli glad, men jag tror att han ble mer rädd, haha, annars så dansade vi och härjade på som vanligt! Riktigt skoj! Nu ska jag kämpa mig upp och göra mig redo för att jobba på golfmässan, känner mig ruggigt oladdad!!!

44180-65
Tikförkaka hos Yassin, Marika, Hanna, Annelie, Linda, jag och Eva!

44180-66
Jag och vår alfahanne Yassin.

44180-67
Linda, Annelie och jag på toaletten på Stockholms!

Kommentarer
Postat av: Google-mannen

Sökte på bortförklaring på internet och fann denna sidan, måste ge dig beröm för du verkligen har lyckats med ditt humorprojekt. Genialt. Du har verkligen fångat hybris och tom i bollen på en sida.

2006-02-07 @ 01:04:18
Postat av: Sofia

Tack så hjärtligt!

2006-02-07 @ 16:02:48
Postat av: Mycoachtom

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback