Piraja!

Imorgon ska ett nytt nummer av gymnasietidningen Piraja komma ut, den tidningen kommer att vara bättre än någonsin!! Det är nämligen JAG som är en av skribenterna i det aktuella numret! Artikeln handlar om att plugga i Australien och är av extremt hög kvalitet! ;)

Jag är faktiskt lite nervös inför publiceringen, jag skrev nämligen två versioner av artikeln och jag har ingen aning om vilken som blivit utvald. Skickade med en massa foton oxå, ska bli spännande å se vilka som kom med..!

Lite synd att man har lämnat gymnasietiden bakom sig, men chefredaktören skulle skicka några ex av tidningen till mig! Vet inte om den blir utlagd på internet oxå, ni kan ju kika in på Pirajas
hemsida och se efter! 

Kommentarer
Postat av: Supporter no 1

Eftersom jag har haft förmånen att läsa bägge versionerna så vet jag att du inte har minsta anledning att vara orolig! Love you

2006-02-19 @ 20:17:41
Postat av: Leo, supporter nr ?

Tror inte att du behöver vara det minsta orolig. Du verkar vara en tjej med huvudet på skaft! Kram på dig!

2006-02-19 @ 21:12:19
Postat av: Sofia

Tack så hjärtligt, vi får väl hoppas på det bästa...! =)

Postat av: Sophie

Ni e flera här på bloggen som jobbar på Piraja, jag antar att du kännet till Ida då oxå?!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-02-20 @ 14:21:02
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sofia

Sophie: Nej, tyvärr, i dagens moderna mediavärld behöver man inte ens träffa sina kollegor, man mailar bara in artiklarna, har inte ens träffat chefen! =)

2006-02-20 @ 16:59:26
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback