Supereffektiv lördag!

Det var länge sen jag gick upp klockan sju en lördagmorgon. Men idag måste jag, för jag ska verkligen ha min most efficent lördag ever. Först nu hade jag tänkt plugga nån timme och gå igenom frågorna till nästa seminarium. Sen blir det träning på F&S och på det lunch och shopping på stan med Sara. Sen blir det nog solning, sen hem för partajförberedelser och sen partaj! Kan nog bli en riktigt bra lördag!!

Som student tycker jag att det är helgerna som oftast är mest intensiva på nått sätt, det känns som att huvudsyftet med veckorna lite är att ta igen sig från helgen istället för tvärtom.

Oj, nu är det bäst att jag kör igång med lite pluggning, annars är hela dagsplaneringen i fara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback