Tuttar till salu!

Det här är något av det sjukaste jag läst på länge.

Den brittiska tutt-prinsessan Jordan har bestämt sig för att kränga sina gamla silikoninlägg på e-bay och skaffa sig en ny, lite mindre hylla. Att byta ner sig en storlek är väl iofs något som jag tycker är helt ok, hon ser ju liksom ut som tits on legs, men vem fan har lust att köpa dem blodiga silikonpåsarna?? Det är bara för makabert för min smak!!!

Jordan säger oxå i intervjun "Jag har haft dem i åtta år nu och det är på tiden att jag skaffar ett nytt par."  Jag har haft mina pattar i över 20 år, det är alltså hög tid att skaffa nya, då bröst tydligen är en förbrukningsvara med bäst före datum.

Kommentarer
Postat av: Gammelgäddan

Och jag då? Har faktiskt haft dem i hela livet! Helt ok. Inte alls i vägen faktiskt!

2006-02-02 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback