Walk the line!

Vi fick biljetter till "Walk the Line", iofs på första raden så att vi höll på att få nackspärr på kuppen men det var det värt!

"Walk the line" var värsta bra filmen. Sara och jag blev helt galna och vill nu färga håret mörkbrunt och shoppa 50-talsklänningar, Reese var så fin i hela filmen!! Jag tycker om filmer som är lite längre så att man liksom hinner komma in i dem... Jag känner att jag har varit lite orättvis mot Johnny Cash och inte riktigt uppskattat hans storhet förrän nu. Fast "Boy named Sue" har ju alltid varit en höjdarlåt. Tyvärr så spelades inte den i filmen...

Det blev ölning på Orvars krog för mig och Sara efter filmen. Man borde öla oftare, det är ju riktigt trevligt... även om jag blev lite smålack på killen i garderoben som först inte tänkte släppa in mig eftersom jag bara hade mitt kvitto på nationsavgiften och inte själva nationskortet. Kvittot hade tydligen "gått ut" igår, men vad ska jag göra, det är ju ingen som har fått sina nationsleg ännu liksom. Han var rätt så pantad, ingen dricks för den pojken!!

Nu ska jag sova, gonatt allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback