Working Class Hero!

Nyss hemkommen från dagens trabajo. Jag var ju lite nervös innan, men det gick bra faktiskt! Jag demade och delade ut smakprover på "tortillapizza" i en ICA-butik utanför Uppsala. Bara glada pensionärer den här gången! =)

Tortillapizzan var verkligen smarrig, och så otroligt enkel att göra. Jag har gjort ungefär 25 stycken tortillapizzor så jag vet vad jag pratar om! :) Tortillapizza var en riktigt smart grej alltså, här är dagens recept:

Ingredienser:
- Mjuka vetetortillas
- Tomatsås (gärna med basilikasmak)
- Strimlad rökt skinka
- Konserverade champinjoner
- Riven light-ost

Sen så använder man helt enkelt tortillan som pizzabotten och smetar på tomatsås, lägger på fyllning (vad man nu är sugen på) och så på med riven ost. In i ugnen, 250 grader i ca. 5 minuter, Voila!

Bon appetit!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad lustigt. Det är precis såna pizzor som jag brukar göra! Jag som trodde att jag var den enda.

Postat av: Chairmanwashing

Lively, fresh and designer
work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2008-02-18 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback