Avundsjuk, jag är så avundsjuk!!

Kom nyss hem, har varit på "pre-depature"-möte för alla Uppsalingar som nu ska ner till Australien... Dem fick ställa frågor och sånt, och så fick jag ge lite tips och råd (typ "use sunscreen") det kändes både roligt och hemskt. Jag blev jätteavundsjuk på alla dessa människor som ju har så mycket roligt framför sig... Men men, that's life!

Imorrn ska jag åka till Stockholm på någonslags arbetsintervju, iofs så tror jag inte att det blir så mycket av intervju, det hela verkar ganska klart, om allting vill sig väl så kommer jag att jobba som demonstratör i Gränby Centrum på lördag och bjuda på fettfria chips, hehe, vilken grej! Det ska bli underbart att ha ett extrajobb och få lite pengar, fattigdom tar kål på mig, jag vill ha ett mer flärdfullt liv än vad som nu är fallet... med cocktails och weekend-trips! :)

Nä, nu är snart Erika här, så jag måste sätta igång, det fick bli grekisk sallad som planerat.

Ha en trevlig kväll!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback