Fit for fight!

Äntligen har jag tagit tag i mig själv och köpt träningskort och varit och jympat, heja Sofia! Jag fick ett friskvårdsbidrag av min mor, så jag hade inte längre nått att skylla på! Det kändes jäkligt skönt och min kondis visade sig vara rätt ok trots att jag inte tränat på ett par månader.  Det tog en liten stund att komma in i de klassiska Friskis & Svettis-moves'en igen, men det gick bra, det är ju som att lära sig cykla. Inom ett par veckor räknar jag starkt med att regera på jympa-golvet!!

Lokalerna på F&S Ekeby har renoverats och det var jättefräscht och fint, det bästa med F&S är dock att det är så gemytligt och trevligt, som om världsfred skulle uppnås om alla bara fick jympa mera! Till och med ordningsskyltarna är trevliga ex. "Självklart sitter vi på handduk i bastun!"

Mötet med Friskis & Svettis var en kär återförening!

Kommentarer
Postat av: Mor

Såsom varande såväl sponsor som fd F&S-ordförande och desssutom hyfsat flitig på jympa-golvet känner jag mig rätt nöjd med min investering. Bra jobbat!

2006-01-18 @ 21:45:23
Postat av: Baraal

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback