Förfrusen men glad!

Förutom att jag dödscyklat hem och nu sitter och huttrar och försöker återuppliva mina stackars fingrar som domnade av typ nånstans mellan ån och domkyrkan så har idag varit en väldigt bra dag! Metodkursen verkar helt ok, trots att det ingår statistik... me no like statistik... Och det bästa av alla var att det var hela tre gamla polmagare som oxå ska gå stats C!!! Jag som ju var helt inställd på att jag helt hade kommit efter och skulle vara tvungen att bekanta mig med en ny generation studenter... Ve och fasa! De flesta av min årgång är typ nästan klara nu och är ute på praktikplatser när och fjärran men vi är alltså fyra tappra själar som ska traggla C-kursen ihop, känns bra!!

Inhandlade en fin lila mössa oxå, och det var nog ett av mina bästa köp, uppskattade den något oerhört under cykelturen hem måste jag säga...  Sen så fikade jag med Daniel, det var roligt!! Han har precis kommit hem från Chile där han har pluggat, men han var sig lik! Det är så roligt att träffa gamla Europaskole-människor, även om man inte har träffats på år och dar så känns det alltid så naturligt, som om det var igår man gick till Natti och åt något som kallades mat, härjade med Lövet och Lars-Åke och drack krusbärsdricka på Vrån. Those were the days! :)

Nä, om man kanske ska ta och micra lite frutti del mare... Hade ju tänkt träna idag, men när jag väl kom in i värmen så kändes det dödligt olockande att bege sig ut igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback