Fuldag

Usch, idag är ingen bra dag känner jag... Håller på och stressar som en idiot, har seminarium om en timme och blev precis klar med seminarieuppgiften, så nu måste jag dödscykla till Ekonomikum och skriva ut den, och sen dödscykla vidare till seminariet... jag hatar att stressa, vill vara ute i god tid! Till råga på allt har jag värsta fuldagen, känner mig skitful helt enkelt, och blek! Och mina kläder är oxå skitfula och tråkiga... Jag vill ha en snyggdag snart!!! Den här veckan ska jag i varje fall köra igång med träningen på allvar, träningsväskan står redan packad så att jag kan stanna till nå träna på vägen hem...

Hejdå allihopa, hoppas att ni känner er snyggare än jag gör!

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Beauty, ful, är nog det sista någon skulle anklaga dig för att vara!

2006-01-30 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback