Gonatt!

Lovely dinner hos Erika! Tack så hjärtligt, nu är jag mätt och belåten! =)

Vi kollade en sväng på Supernanny, det TV-programmet måste vara världens bästa preventivmedel!!! Vilka vidriga barn det finns där ute, och bakom varje vidrig unge står ofta två ännu vidrigare föräldrar. Det borde införas föräldrarkörkort alltså! Många föräldrar är alldeles för mjäkiga och samtidigt totalt okärleksfulla mot sina barn. Inte konstigt att de förvandlas till små monster!

Nu är det tack och godnatt för min del, imorrn ska jag vara superstudenten, ska sitta på Ekonomikum hela förmiddan tror jag, och läsa... och så måste jag printa ut en massa grejer. Printning är alltid så jäkla problematiskt. När jag frågade de på statsvetenskapliga institutionen om jag kunde få ett nytt lösenord till datorerna där så sa dem att jag var tvungen att gå en ny datakurs för att få använda datasalarna igen eftersom jag har varit borta i ett helt år. Jag höll på att gå i taket, datakurs?!! Jag har redan gått den där menlösa datakursen en gång, och jag tycker faktiskt inte att statsens gråa burkar med windows-98 (dem uppdaterade från -95 för 1½ år sedan) är så särskilt avancerade, dessutom använder jag dem ju bara för att skriva ut.... Nej, imorgon ska jag prova mina utskriftsvingar på Ekonomikum istället...

Gonatt och sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ovanligt att de sätter käppar i hjulet när man vill använda datorerna. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback