Idrottsgala-vimmel

Den där idrottsgalan har ju tydligen blivit nått riktigt stort. På Expressens hemsida kan man idag titta på vimmelbilder från den stora tilldragelsen... Och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vad gillar ni följande bilder/bildtexter:

44180-37
Ishockeyns förbundskapten Bengt-Åke Gustafsson och materialaren Anders "Pudding" Weiderståhl.

- Pudding?? Kanske inte det smeknamnet som jag skulle ge till den här materialaren, men men, smaken är som baken...



44180-38
Kronprinsessan Victoria, Prins Carl-Philip och RF:s generalsekreterare Karin Mattsson.

- Ja, den där Karin Mattsson verkar ju vara en redig kvinna om man säger så... Alternativt så har den här stackars karln blivit mobbad för sitt feminint klingande namn i hela sitt liv!!



Bilderna kommer från
www.expressen.se


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är helt säker på att Karin har lyft sig! Varför tog du inte med någon bild på tjusiga Tessan?

2006-01-17 @ 08:37:57
Postat av: stolt

pudding e visst en pudding!!!!!!!

2006-02-28 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback