Jag - En karriärkvinna!

Jag fick jobbet på Tria!!!

Är väldigt glad, särskilt eftersom jag var helt säker på att jag inte skulle få det. De hade ju sagt att dem skulle ringa igår, men min lur ekade oroväckande tyst... Jag har gått runt hela dan och bannat facket och känt mig helt värdelös. Det är sjukt hur en del grejer kan påverka ens humör, jag gick runt hela dan och tänkte att det är klart att dem inte vill anställa mig, jag är ju helt värdelös typ... men nu så känner jag mig helt oslagbar!

I ♥ facket!

 

Kommentarer
Postat av: Jen

Wonderful! Grattis! Puss & kram

Postat av: Gratulant 2

Jag sällar mig till gratulanterna/mum

2006-01-25 @ 07:55:49
Postat av: Jenny

Jag mé. Grattis!!!

2006-01-25 @ 09:37:31
Postat av: Josse

Grattisgrattis! Kram

2006-01-25 @ 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback