Laglydiga Li

På Aftonbladets "Ungt val 2006" finns många roliga tester.
Nu senast testade jag min
laglydighet och fick följande resultat:

"Laglydiga Li"
Du har stenkoll på vad man får/inte får göra.
Din nitiskhet vad gäller att följa lagar och förordningar gränsar till extremism.
Hade du haft samma inställning till allt annat här i livet hade du säkert kunnat bli något,
men då all din energi går åt till att aldrig göra något fel finns det varken tid eller ork till
något annat.


Hur bra låter det här på en skala?? Jag börjar tvivla lite på de här testerna. Jag fyllde både i att jag skulle kunna dricka fulsprit i brist på annat och att jag skulle ta pengarna ur en plånbok om jag hittade nån... men när allt kommer omkring så kanske jag  faktiskt är en sån här nitisk rättlevnadsmänniska, som fram tills nu tydligen totalt saknat självinsikt...!

Det ska vara ordning och reda, regler är till för att följas. Följ mitt exempel så kan vi skapa oss ett mycket trevligare samhälle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger tjejen iförd bikini som polisen tvingade ned från en fontän i centrala Göteborg...

2006-01-26 @ 00:18:05
Postat av: Sofia

Ja, men så skålade vi ju i champagne sen, polisen och jag!

Postat av: Mor

Unga dam, du kanske skulle ha fortsatt på juristlinjen trots allt? Nu är det ju verkligen bevisat (det som jag vetat hela tiden) att du är en en riktigt rättskaffens kvinna! Världen behöver verkligen fler som du!

2006-01-26 @ 08:02:29
Postat av: Stig

Tydligen är jag lika laglydig som du. Framstår ju som absurt!

2006-01-31 @ 12:58:22
Postat av: Sofia

Det ör du och jag Stig, som är samhällets trygga hörnpelare!

2006-01-31 @ 13:29:25
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback