Manic Monday

Grrr... jag skrev nyss ett jättelångt inlägg som jag lyckades fibbla bort, störigt!!

Idag ska jag bara stanna hemma och lalla runt i pyjamas och läsa och skriva klart seminarieuppgiften. Vi gick igenom alla frågorna igår, så jag behöver typ bara skriva rent dem idag, det känns ruskigt skönt! Men jag ska försöka plussa på med att läsa all text oxå, så att jag kan vara riktigt het på seminariet imorrn!! :)

Ikväll ska jag hem till Erika och äta, det ska bli trevligt, har aldrig varit hemma hos henne förrut! Stackarn har opererat bort en visdomstand så hon kan behöva lite uppmuntran! Jag ska nog försöka träna oxå... fastän jag fortfarande har lite träningsvärk sen i lördags, men vill man vara fin...

Kommentarer
Postat av: moder

Man får inte fuska med stretchen (stavas det så?). Postar gympabrallorna idag. Slit dem med hälsan. Love you!

2006-01-23 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback