money money money

Nu har det börjat klarna varför jag inte har fått några csn-pengar ännu... Mailade till dem igår och frågade om dem inte kunda påskynda processen lite, då visade det sig att dem redan hade skickat ut beslutet för typ två veckor sedan...  till min adress i Australien!!

Nu adressändrade dem mig i varje fall & skulle skicka ut ett nytt beslut as soon as possible, sen får jag skicka in studieförsäkran och fyra vardagar senare ska pengarna vara på mitt konto, which means typ nästa onsdag... grrr... vill ha pengar nu!! 

Tur att jag har en snäll mor som hjälper mig att rädda situationen så att jag åtminstone slipper blir vräkt och få elen avstängd! Tack lilla mamma!

Kommentarer
Postat av: Jen

Smidigt av CSN, som vanligt. Sjukt fin frisyr du fick till idag!

2006-01-31 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback