Shoppinglista

Det roligaste jag vet, efter att shoppa, är att skriva shoppinglistor. Alltså att planera sin framtida shopping, det är en jättebra aktivitet när man är pank som jag! Ligga och spana i kataloger och surfa runt på nätet... det är väldigt mysigt. Dessa listor har en tendens att bli väldigt långa och ganska svåra att förverkliga när det knapra studiemedlet väl kommer, men det är ju gratis att drömma!

Följande har jag skrivit upp på dagens shoppinglista:

* Ett par mellanblå tighta stretchjeans
* En svart omlottklänning
* Ett par mörkbruna stövlar med tjock klack
* Ett par helsvarta shorts
* Vita baslinnen
* Koftor (så många som möjligt)
* Träningslinne i boxar-modell
* Svarta strumpbyxor
* Ljusbrun väst
* Svart partytopp
* Diadem
* En extern hårddisk till min dator



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej! Sorry no offence, jag tänkte inte på det *skäms* Det var iofs ingen formell historia, när tvåfemman kommer kan du räkna med en inbjudan :D Vi får kompensera imorgon när vi ses. Ska länka till dig med när jag kollat hur man gör. Besitos

Postat av: Sara

hej sofia! Vilken underbar shoppinglista jag vill ha allt utom möjligtvis en ljusbrun väst.. när ska vi ta och fixa allt det där då? nästa vecka? då har jag fått stålar..
utgång på lördag ska bli jättekul!! har ju saknat dig massor de gånger jag gått ut under det förra året. det är liksom inte samma sak utan dig!!

2006-01-18 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback