Skolstart

Idag börjar jag plugget igen och känner mig ruggigt oladdad. Jag har liksom varit ledig i över två månader och har börjat finna mig väl tillrätta i den lite mer avslappnade livsstilen... Med sovmornar varje morgon och så. Men det är väl inte så mycket att göra åt saken, bara bita i det sura äpplet... Jag har för övrigt planer på att bli en riktig superstudent den här terminen!! Synd bara att första delkursen är metod och statistik = Inte alltför upphetsande...

Ska bege mig till bokhandeln och inhandla resurser, block och pennor. Det är det bästa man kan göra för att få igång studenten inom mig. Det skulle aldrig falla mig in att påbörja en ny termin med en halvfull penna och nedklottrat kollegieblock. Över min döda kropp!!

I eftermiddag ska jag fika med min gamla klasskompis Daniel, det ska bli så kul! Har inte sett han på typ två år!!

Kommentarer
Postat av: Knutalicia

Great site. Good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback