Sofia, en bloggare?

Jaha, då har jag skaffat mig en så kallad blogg... det känns ju väldigt bra, samtidigt som jag ovilligt fallit offer för en eskalerande trend och nu bidrar till blogginflationen, tihi, till mitt försvar kan jag väl säga att jag ju faktiskt  hade en dagbok på min hemsida redan på gymnasiettiden (idag skulle jag aldrig kunna fixa det där med hemsida, kommer inte ihåg hur man gör) och under det senaste året som utbytesstudent i Australien har jag ju publicerat min resdagbok på internet... Så jag har väl egentligen inte bara hakat på, man kanske skulle kunna dra det så långt som att säga att jag var en av pionjärerna till det som skulle komma att bli blog-trenden!!! Det låter mycket bättre tycker jag!! =) 


Kommentarer
Postat av: Modern

Det här ska bli spännande! Man undrar verkligen hur allt det här bloggandet ska komma att påverka historien? Men betänkt att du förmodligen kommer att bli statsminister och då gäller det att inte ha för många lik i garderoben!

2006-01-09 @ 17:10:10
Postat av: Rickard

Hej! Har precis läst dina inlägg i din blogg! kul!.
Hamnade här i jakten på information om Expats i Bryssel.
Jag går en 2årig marknadsföringsutbildning & har inriktat mig på att marknadsföra S&S herr&dam ur till just Expats i Bryssel. om du har tid så svara på detta inlägg så kanske jag kan få lite mer information om livet i B & allt där kring! informationen kommer att hjälpa mig i mitt arbete som är en del i kursen som jag läser just nu!

Mvh Rickard scholz
stockholm+4670 4055404
[email protected]

2007-01-15 @ 15:47:49
Postat av: Andrea Joy Cook

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback