Söndagsplugg

Man blir seg i huvudet av att festa, även när själva bakfyllan har släppt så känner man ändå att man tappat nån miljon hjärnceller eller så! Jag skulle verkligen behöva vara skärpt nu, för det är pluggning som gäller!! Terminen körde verkligen igång med expressfart och jag har massor att fixa till första seminariet på tisdag, räknar med att sitta och skriva hela dan imorrn....

Ikväll ska jag träffa några från kursen och gå igenom alla seminariefrågor, det är alltid bra... även om jag är osäker på hur mycket jag har att tillföra, missade ju föreläsningen i fredags och har bara hunnit läsa en bråkdel av det jag borde... Hoppas att dem har lite överseende med mig... :)

Det blev söndagsfika på Stockholms med Sara och Louise, det var väldigt mysigt, dem hade grymma ciabattas med mosarella och soltorkade tomater, riktigt smarrigt! Men nu är jag hungrig igen... ska fixa söndagsmiddag, tror att det får bli en knorr-soppa och kanske ett äpple! Mumsfilibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback