Trött

Gud vad trött jag är... Erika och jag cyklade ända till IKEA idag, jag är mycket stolt över mig själv men jag misstänker att jag kommer känna av utflykten i bakdelen imorgon, jag har ju inte cyklat på så länge nu! Det kändes lite konstigt att träffa Erika här, jag har ju bara känt henne i Australien, men hon passade in bra i Uppsala miljö!

Måste sova snart, och samla krafter, för imorgon kommer min syster och Samuel hit och hälsar på!! Det ska bli så roligt, måste försöka barnsäkra lägnheten på nått sätt... Han har ju börjat gå och förflyttar sig med en ryslig fart och utforskar och härjar. Samuel kommer nog vara den första människa under 20 år som nånsin har varit här och hälsat på.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mum

Cinnabar, en gammal Estée Lauder, eller kolla länken: http://www.dealtime.com/xFS?KW=cinnamon&FN=Fragrance&FD=92&x=11&y=9
Love,

2006-01-13 @ 08:28:34
Postat av: Sofia

Tack mamma, du är fantastisk! Det verkar inte bara vara jag som tycker om kanel!

Postat av: Jennie

Fialisa, jag bor ju praktiskt taget vid IKEA! Bara 10 minuters cykelväg därifrån. Nästa gång bjuder Jerpa på fika efter en lång cykeltur. Vätskepaus är viktigt =)

2006-01-13 @ 10:57:21
URL: http://jennnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback