Dagens outfit!

44180-149

Puderrosa jumper, Principles från Debenhams
Kritstrecksrandiga shorts med hög midja, Temt (Australien)
Svarta stövlar, Wedins
Brett svart sammetsdiadem, Gina Tricot

Jag gjorde en fantastisk upptäckt nu när jag klädde på mig, jag har blivit smal! Jag är så lycklig! Jag lade på mig cirka sju glada kilo fläsk under mitt år i Australien, och nu så verkar det som om det börjar rinna av när man nu återgått till normala rutiner och skippar alla snabba kolhydrater som den huvudsakliga människofödan där nere består av! Det enda minuset är väl att mina kläder som jag köpt börjar sitta slappt.... =( Inte lika roligt, shortsen som jag har på bilden är helt lösa både i midjan och baken, men det är väl sånt man får ta antar jag..!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åh så flott! Men hur kan du vara så vansinnigt brun? Själv är jag transparentare än en valfri huvudvärkspastill...suck...Ha en bra dag!

Postat av: Jen

Är också avis på solbrännan! Har den hållt i sig sen aussietiden!? Kram

2006-03-07 @ 13:01:32
URL: http://jennnie.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är ju det jag har sagt!

2006-03-07 @ 15:30:01
Postat av: Sofia

Tack så mycket! En del av brännan hänger krav sen Oz, men jag har fusksolat ett par ggr sedan dess. Numera har jag dock övergått till brun utan sol med mycket bra resultat om jag får säga det själv! Vill inte bli rynkig i förtid!

Jag kan stark rekommendera apotekets ACO-brun utan sol, bra och prisvärd. Jag tar på ungefär varannan/var tredje dag. Glöm inte att smörja in vanlig hudlotion oxå, för BUS torkar lätt ut huden...!

2006-03-07 @ 19:45:38
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback