Dagens shopping!

Jag kunde inte låta bli att slå till på den här bruna skjortklänningen i linne och bomull idag på H&M, ett riktigt fynd, 249 kr och så 10% extra rabatt för Club-medlemmar (missa inte det, rabatt hela veckan, skynda fynda!). Den är finare i verkligheten än på bilden, den kommer vara en perfekt vardagsklänning. Jag provade även med ett brett läderbälte i midjan, det funkade oxå!

Jag hade dock lite beslutsångest, valde mellan den här bruna och en ljusrosa. Hjärtat sa rosa med hjärnan sa brun, tror ni att det var rätt beslut?? Brunt känns mer användbart på något sätt. Gamla Sofia skulle ha köpt båda två, så gör jag alltid när jag hittar något plagg som jag tycker om, då köper jag samma i alla olika färger som finns, men det ska bli slut på sånt nu... :)



44180-174


Brun skjortklänning, Logg, H&M, 249 kr

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Sofia den var jätte fiiin..bra köp;)!

Postat av: Sara

mycket fin!!!!!

2006-03-14 @ 12:54:17
Postat av: Sofie

Brun var helt rätt! Bredda din garderob lite... Funderar på att ta en tur ner till närmsta HM för lite shopping efter dagens tentaplugg!

2006-03-14 @ 12:59:21
Postat av: Gammelgäddan!

En riktig office-look!

2006-03-14 @ 15:43:08
Postat av: Sofia

Tack tack allihopa, jag är väldigt nöjd själv...! Och det var nog ett bra val att skippa den rosa, även om den oxå var väldigt tjusig!

Gammelgäddan: Jag tyckte faktiskt oxå det, kanske ska ha den imorgon när jag ska jobba på kontoret igen! =)

2006-03-14 @ 16:08:10
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: micke

Du handlar ju nya kläder hela tiden...
Jättefin var den i alla fall!

Nya profilbilden i kanten är ännu finare! :)

2006-03-14 @ 16:38:44
URL: http://kamin.sprayblog.se
Postat av: Hanna

Det var ett väldigt bra köp, den var jättefin!

2006-03-14 @ 21:25:53
URL: http://prickenoveri.se
Postat av: Sofia

Micke: Tack, vad snäll du är! Jag vet, men jag tycker ju att det är så roligt! Fast jag köper inga direkt dyra grejer... :)

Hanna: Ja, den var ett fynd! Sånt blir man alltid glad av... :)

2006-03-15 @ 08:07:10
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback