Dåliga bilder...

Jag hade tänkt att jag skulle göra iordning ett litet "hemma hos"-reportage nu efter min lilla "home make over", men bilderna blev så dåliga... antingen (om jag inte använde blixt) blev de helt för mörka så man knappt såg någonting eller så blev de helt skarpt ljusa och det såg jättefult ut... Jag vet inte hur jag ska lösa det här, kanske får ta kort utan blixt i dagsljus imorgon istället, måste lösa det på nått sätt!!

Uppsatsseminariet gick helt ok, min uppsatsidé verkar funka, men jag måste slipa lite på den och hitta någon personlig infallsvinkel så att uppsatsen inte bara blir en upprepning av en massa gammal forskning utan att man oxå tillför ngt nytt. Hittade åtminstone åtta böcker på biblan som behandlade Euroskepticism, så från och med i morgon ska jag hugga in i ämnet och hoppas på att några bra idéer till problemställning ska ploppa upp i mitt lilla huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback