Delikatesser!

Jag har kommit in i någonslags vardagslyx-period. Jag är less på boring budget-mat. Igår när jag var på ICA väst var det enbart lyxiga delikatesser som hamnade i korgen. Svarta och gröna oliver, soltorkade tomater, chevreost (tack Linda för inspirationen, det var ju en helt amazing frukost med chevre-smörgås!) och färsk lax... det är ju sån mat som man borde hålla sig till, så otroligt mycket godare! Dessutom är det ju ett jättebra bantningstips, för man har inte råd att äta lika mycket då, fiffigt va? =)

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag lägger ner ganska myckt pengar på mat varje månad, det är det definitivt värt! Vägrar äta klassisk studentmat. Lite lyx måste man få ha i den gråa vardagen. Härligt Fia att du också kör på den stilen!

Postat av: Linda

Visst är det gott!!? Har precis avnjutit min kvällsfika bestående av chevreost och tomat.. mmmm!

2006-03-02 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback