En höjdarkväll!

Gärdagskvällen blev en riktig höjdare, jag har varit alltför socialt isolerad på sistone känner jag... det måste det bli ändring på!

Förkaka hemma hos
Hanna, mycket trevligt!! Och hon hade köpt oliver som jag tycker så mycket om, mums! Sedan traskade (ja, TRASKADE i snöovädret, det fanns inga taxis att tillgå) vi ner till Norrlands nation, där det var 04-gasksläpp som väntade (04=Nationen har öppet till 4 istället för 1 som annars är norm i Uppsalas nattliv, ja, det är sant..., gask=tjusig trerätters studentmiddag med underhållning, släpp=man skippar middagen och förkrökar på egen hand och sluter upp när de riktiga festligheterna tar vid, det vill säga efter middagen)! Jag har inte besökt Norrlands på mycket länge, men det var oerhört trevligt och fullt med glada och trevliga människor! Det roligaste var nästan att jag träffade på min gymnasieklasskompis Martin på dansgolvet, såna saker förgyller verkligen kvällen för en! det var verkligen ett kärt återseende! Sen så blev det ju en å annan drink i baren oxå...

Har extremt ont i huvudet nu, och det blev inte bättre av att jag var tvungen att stiga upp i ottan för att möta min bror som kom hit med en soffa till mig (tack min älskade bror, du är ju världens bästa!!!), härnäst funderar jag allvarligt på att sussa ett par timmar...  Jag måste egentligen skriva läsrapport, men jag misstänker att jag inte kommer få mycket vettigt gjort alls så länge jag befinner mig i det dekadenta tillstånd som jag gör nu... :)

  
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att du är lite lik Paris Hilton på den första bilden!

2006-03-12 @ 10:59:09
Postat av: Gammelgäddan

Jag tycker också att Paris Hilton är lite lik Sofia faktiskt!

2006-03-12 @ 12:28:56
Postat av: Hanna

Oj, vad du är uppe tidigt då..jag har precis blivit människa igen :) Massa bilder, kul! Och tack för igår, det var superskoj!!!

2006-03-12 @ 14:19:37
Postat av: Sofia

Anna och Gammelgäddan: Jag har hört det förrut, jag tror att vi har lite samma drag, typ näsan och munnen eller nått... Den där Paris är ju en riktig wannabe alltså! =)

Hanna: Jag VAR uppe tidigt, men sen blev det sängen igen i ett antal timmar, SÅ duktig var jag inte! =) Tack själv för igår, nästa gång är det kanske jag som måste styra upp förkaka! Måste fixa ditt läppglans oxå förresten!!!

Postat av: Ingenikita

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2009-03-18 @ 10:47:28
URL: http://ingenikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback