Fågelflunsan blir till kattflunsan?

Jag har i ärlighetens namn aldrig haft så mycket till övers för det där med fåglar... Självfallet kan fåglar vara otroligt vackra och fågelsång är otroligt, men jag kan inte påstå att jag någonsin knutit några starkare band med nån fågel och därför har det här med fågelinfluensa inte känts som någon big deal på nått sätt, har mest oroat mig för vad mycket mygg och flugor det skulle bli om fåglarna dog ut... Sorgligt men sant. Det är först nu när man hör att katter riskerar att bli smittade som min oro väcks!

Jag blir jätteorolig för våra katter Texas och Vegas som är ute och springer och fångar fåglar och riskerar att bli smittade, eller... det är väl mest Texas som är ute och jagar, Vegas är mest hemma och vilar sig i form och äter... men ändå, kanske dags å hålla dem inlåsta tills den värsta faran är över...

Titta vilka söta kissar jag har! Bilderna är tagna när jag var hemma förra julen!


Texas är lite fascinerad av julgranen!


Vegas smakar lite på julgröten, han tyckte faktiskt att det var riktigt smarigt, med kanel och allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback