Jack Johnson

Fick ett trevligt brev på posten idag, från cdon.com, jag hade beställt lite Jack Johnson skivor, och de kom alltså idag! Supernice! Jack Johnson är så bra, och så påminner han en väldigt mycket om Australien, och det är alltid lika trevligt! För er som ännu inte upptäckt Jack Johnson så tycker jag att ni ska göra det bums!

Mina favvolåtar är nog "Taylor" och "Good people", fast det finns å andra sidan inte en enda dålig låt på skivorna....

Här är skivorna som jag beställde (kanonpris dessutom, bara 79 kr stycket!)

44180-158 44180-157 44180-156

Kommentarer
Postat av: Jen

Två av mina vänner var i Aussieland i ett år (kom hem jan. förra året) och de är helt tokiga i Jack Johnson. Han lyckas visst charma alla blonda svenskor med sin sammetslena röst. Jag tycker att han är rätt ok att lyssna på!

Postat av: Carolina

åh jag älskar honom! platonisk kärlek, såklart. spelar hans skivor ofta när jag jobbar på coffee cup! kram

2006-03-10 @ 07:54:51
Postat av: Sofia

Ja, visst är han wonderful! =)

2006-03-10 @ 18:40:20
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Christiankaja

Excellent site!

2009-09-02 @ 09:48:59
URL: http://christiankaja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback